Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за конкретна 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Казвай къде има за тия пари и да идвам да е отнасям........



    Аз пък ще кажа обратното...... явно на мен по ми пасва 156 не, че не си падам по големите неща, въпрос на вкус.

    Към колегата пуснал темата, няма кво да се чудиш, води е на сервиз и направо е отнасяй......
    Успех.
    Като идваш от Пловдив...на влизане в София на светофара, на Гурубляне в дясно има една автокъща, едва забележима....в нея има една, дизел е но незнам с какъв мотор ....ако те интересува в понеделник ще я разгледам...работя на близко..
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от svilens Покажи съобщение
      Със сигурност няма да взема кола без да я карам аз лично преди това.Просто до сега бях изключил 156 като възможност, но сега размислям.Вчера карах Либра, същия мотор, но беше с ново турбо и дебитомер (форумна кола) и мисля, че имам представа вече какво да очаквам от този мотор.
      Според вас - колко горе-долу върви този модел (с новото табло) след 2001 с тези екстри. На мен лично 5100 ми се струват малко?
      От собствения си опит в търсенето ще те посъветвам да вземеш гледана кола и да оставиш предпочитанията на заден план. Която и да е от 3-те (156, 166, Либра) в лошо състояние може да струва още толкова да я стегнеш.

      Иначе Либрата и 156-цата са на една платформа, но доста различни коли. Либрата е значително по-добре обезшумена, вози по-меко - с 156-ца ще усещаш дори къде е съединяван асфалта. Освен това окачването на Ланчата е по-здраво и по-евтино (отзад е малко филм ако се счупи, но пък е много здраво).

      166-цата си е направо друг клас. Като поддръжка не е много по-скъпа - ако намериш гледана - не се замисляй.

      5100 лв не е малко, но не и много - съвсем реална цена за ~10 г. Алфа.
      Last edited by vladev; d.m.y г., 14:13.
      Subaru Legacy 3.0R
      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
      sigpic

      Comment


      • #18
        Колата поне на снимките изглежда много добре,ако продавача се навие да я водиш в някой от форумните сервизи за преглед и от там кажат че е ок,взимай я.
        Лично мое мнение 156 е доста по-красива и от 166 и от Либрата.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #19
          Тази кола е евтина за годините си. Ако си достатъчно богат да си купиш евтина кола и то от Горубляне - вземай я... Предполагам ме разбра.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Тази кола е евтина за годините си. Ако си достатъчно богат да си купиш евтина кола и то от Горубляне - вземай я... Предполагам ме разбра.
            Е кое и е евтиното за годините и?
            Цената си е баш за кола на тия годинки.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
              От собствения си опит в търсенето ще те посъветвам да вземеш гледана кола и да оставиш предпочитанията на заден план. Която и да е от 3-те (156, 166, Либра) в лошо състояние може да струва още толкова да я стегнеш.

              Иначе Либрата и 156-цата са на една платформа, но доста различни коли. Либрата е значително по-добре обезшумена, вози по-меко - с 156-ца ще усещаш дори къде е съединяван асфалта. Освен това окачването на Ланчата е по-здраво и по-евтино (отзад е малко филм ако се счупи, но пък е много здраво).

              166-цата си е направо друг клас. Като поддръжка не е много по-скъпа - ако намериш гледана - не се замисляй.

              5100 лв не е малко, но не и много - съвсем реална цена за ~10 г. Алфа.
              Добре, доверям се на мнението на човек, който кара 156. Това което търся е комфорт, мека и тиха возия. Че сега с Бравото по магисталата имам чувството, че ще влязат клапаните при мен.
              Значи - остава Либра и 166.Видях една 166-ца се продава тука във форума - човека май я продава 2 години. Има тема с неговите харчове и да си кажа малко се стъписах. Вярно човека е вложил доста любов и не е пренебрегвал никакви детайли (евала).
              Fiat Bravo 1.6 16v 1996

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                Лично мое мнение 156 е доста по-красива и от 166 и от Либрата.
                Чак пък доста по-красива?Съгласен съм че е твое мнение,ама е доста крайно.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #23
                  Новото предложение:
                  http://www.mobile.bg/11316334357727064

                  Преди малко я гледах - според вас дали е гърмял пасажерския airbag? Волана беше свален, закарали го да го почистят с някви силни препарати, понеже бил замърсен. Не искаше да пали колата, за да не запише грешка за airbag.
                  Mоже ли на диагностика да се види дали е гръмнал някой airbag и изобшо дали е там? Не съм много наясно.
                  Fiat Bravo 1.6 16v 1996

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от svilens Покажи съобщение
                    Новото предложение:
                    http://www.mobile.bg/11316334357727064

                    Преди малко я гледах - според вас дали е гърмял пасажерския airbag? Волана беше свален, закарали го да го почистят с някви силни препарати, понеже бил замърсен. Не искаше да пали колата, за да не запише грешка за airbag.
                    Mоже ли на диагностика да се види дали е гръмнал някой airbag и изобшо дали е там? Не съм много наясно.
                    Дизелов мотор ли търсиш или това от двете обяви е съвпадение?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Дизел.
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1996

                      Comment


                      • #26
                        Колега мога да ти снимам същото кормло на 120 хиляди предимно градско да видиш и сам да прецениш тази кола на колко километри е . А и още нещо заводско въздушната възглавница към това кормило трябва да е един и същи цвят, а тази на снимката не е (което ще рече, че е сменяна и всички знаем кога се сменя AIRBAG) !

                        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                        Comment


                        • #27
                          Toва беше много полезна информация.Мерси - ще знам да се оглеждам за това.
                          Fiat Bravo 1.6 16v 1996

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от svilens Покажи съобщение
                            Toва беше много полезна информация.Мерси - ще знам да се оглеждам за това.
                            Колега имай в предвид, че може и да е била ударена леко или от някоя дупка да е начупено окачване и да е ремонтирана и затова да е така възглавницата, а за изтърканото нямам обяснение !

                            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                            Comment


                            • #29
                              Това със сваления за почистване волан е някакъв нов сапунен сериал - мисля, че те качват на нЕкаква шейничка
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #30
                                Ами аз утре ще отида да и направя едно-две кръгчета.
                                Между другото левия фар е по-тъмен от десния.Вижда се и на снимките. И двата фара обаче са с емблема на алфа.Загледах се за луфтове м/ъ предния капак и калниците - имаше съвсем лек, почти незабележим отдясно (според моето скромно мнение, но може и да се бъркам)
                                Fiat Bravo 1.6 16v 1996

                                Comment

                                Working...
                                X